Votre Forum

Identifiez-vous avec le pseudo d'administration pour configurer et personaliser votre forum.

Vous n'êtes pas identifié.

#1 14-05-2020 10:28:48

Michaelia Longfellow
Nouveau membre

nike air

Ik bedoel, hij reed een verdomd nike air max paard in die reclame om je aan het lachen te maken en aandacht te schenken aan wat hij probeert te doen. Het hielp ook dat terwijl Kobe deze revolutie voortstuwde, hij ook won op het veld met ze. Sommigen beweren misschien dat het allemaal om hun hype en marketing gaat en niet zozeer hoe de kenmerkende atleet presteert, maar als Mamba niet in die schoenen had gewonnen, was een scenario waarin Nike Mamba moest vertellen om de laaggehakte droom te verlaten waarschijnlijk op de tafel.

Terwijl de kampioenschappen en onderscheidingen binnenkwamen, leek de Nike Zoom Kobe 5 de 4 te verbeteren, de Nike Zoom Kobe 6 probeerde de 5 te overtreffen, enzovoort. Terwijl andere kenmerkende schoenen probeerden het wiel opnieuw uit te vinden bij elk nieuw model, was Kobe net als de iPhone, nike huarache itererend bij elk nieuw item terwijl het ons af en toe schokte (zie: Nike Kobe 9 Elite) totdat hij en Eric Avar Flyknit perfectioneerden met de Nike Kobe Persoonlijk voelde de Nike Kobe 11 als het besef van waar Mamba en Avar voor gingen met de nike schoenen Kobe 9.

De enige reden dat ik geen paar heb gekocht, is omdat ik weet dat het waarschijnlijk nog meer in prijs zal dalen zodra ze de muren raken en wanneer ze dat doen, wacht ik gewoon op de weekenden, zodat ze de extra 20% korting krijgen Ik hou niet van Air Force 1's, maar ik heb ze jarenlang als vanzelfsprekend beschouwd. Ondanks de recente SF Air Force 1 heeft Nike Sportswear niet echt veel voor mij en de sneakergemeenschap als geheel gedaan om ons weer enthousiast te maken voor de Air Force nike air 1.

We zouden de AF1s-klassieker kunnen beschouwen als een metriek, maar ze hebben een 'oude man-schoen'-sfeer. Mijn neven die toevallig van Flyknit Racers en andere lichtgewicht Nike-wandelschoenen houden, gaven de Ultra Flyknits geen kans omdat ze zo dicht bij het op leer gebaseerde ontwerp keken dat ze meteen dachten dat ze ook omvangrijk en onaantrekkelijk moesten zijn. En dat is jammer ... voor hen. Voor mij? Ik kies mijn plekken bij de verkooppunten en bied mijn tijd aan wanneer ze eindelijk de prijskelder bereiken.

# KoFBestOf2016 gaat verder met een terugblik op de Top 10 NBA Signature Shoe Athletes. In een jaar dat de meesten van ons een domper zouden beschouwen in vergelijking met de hoogtepunten van de vroege jaren 2000, was er nog steeds veel warmte die door de pijplijn kwam dankzij de gebruikelijke verdachten zoals Nike's Big 4, maar we zagen ook adidas en Under Armour maken een toneelstuk voor de suprematie en een paar verrassingen uit het niets. Laten we even 2017 geven ons meer om over te praten dan: "Ik vraag me af of nike air force al deze dingen in prijs zullen dalen omdat ze nu te duur zijn."

Hoe dan ook, met de Nike Kyrie 2 What The dropping vandaag (en prompt uitverkocht) en de Doernbecher-editie die dit weekend wordt gelanceerd, is het tijd om afscheid te nemen van Kyrie's tweede kenmerkende schoen met een terugblik op onze keuzes voor de Top 10 Nike Kyrie 2 kleurstellingen. Wie wist dat een naam als Kyrie rijp zou zijn voor woordspelingen? We starten de lijst met een van onze favoriete sneaker-bijnamen dit jaar, die ook dienst doet als [img]https://www.borutoku.com/images/shoes/nike air force-478jmi.jpg[/img] eerbetoon aan een van de meest invloedrijke Nike-schoenen aller tijden.

Pied de page des forums