Votre Forum

Identifiez-vous avec le pseudo d'administration pour configurer et personaliser votre forum.

Vous n'êtes pas identifié.

#1 20-05-2020 08:57:18

Corey Emerson
Nouveau membre

nike free run

Och nu nike air max har vi fastnat i en intressant situation; Nike kan nu ta tillbaka alla dina favoritdunkar tillbaka från dagen och allt de behöver göra är att ändra dem från en låg till en hög (eller en hög till en låg) och de kommer att sälja som heta kakor. Men det är bra sak? Purister kommer uppenbarligen att gå åt sidan med Nike som gör det är lojala fans fel eftersom Dunks brukade handla om att driva konststilen framåt och skapa djärva och vågiga mönster som passar bra i skateräknarkulturen.

Curry One MVP gav inte bara silhuetten ett nytt tag, utan öppnade också ögonen på många sneakerheads som till och med en Under Armour-sko kan vara snygg med rätt design. De är ingen Nike - och kanske de inte vill vara - när det gäller nike skor design, men Under Armour har definitivt kommit långt. Tyvärr, Brandon Jennings ... Jag köpte min första Flyknit sneaker tillbaka 2013 med Nike Lunar Fyknit Chukka och har älskat Flyknit sedan dess. Kombinationen av Flyknit och Lunarlon är för bekväma och detta mångfärgade alternativ fångade mitt nike air max 90 öga från det första ögonblicket då jag såg det.

När vissa märken säger att de vill överbrygga klyftan mellan stil och prestanda, ringer det som en ihålig läppservice. BRANDBLACK skapades med den filosofin i åtanke. Deras signatur J. Crossover-skor har ett snyggt look på dem som du bara inte ser i en Nike eller en adidas (Y-3 är undantaget). Ibland tar det ett år eller två för ett designteam och en signatörsidrottare att verkligen träffa sin framsteg, men J. Crossover 3 har varit en breakout-modell som får människor att prata. Helvete, det nike air force fick oss att prata om det som ni kan se i RACs video ovan ...

2015 gjorde Nike en mer bekymrad (eller om du är helt cynisk, lägger lite) ansträngningar för att se till att deras mest ikoniska silhuetter är så tro mot originalen som möjligt. Om du har några tvivel om hur Nike presterade i år med deras omarbetade ansträngningar, var denna # KoFBestOf2015-pris för bästa utgivare av OG-sneakers öppen för alla märken men swoosh gick bort med ett rent svep. Det kommer aldrig att få samma uppmärksamhet som en remastered Air Jordan 1, men bra på Nike för att äntligen inse att en av deras viktigaste modeller förtjänar att behandlas som sådan.

Det är fantastiskt hur något som låter så enkelt som att gå tillbaka in i valvet och undersöka material och bygga och göra dem så nära originalet som möjligt är allt som swoosh behövde för att stoppa hatet. Nu om de bara kan göra något åt sin prissättningstruktur. Det är inte som omarbetade album kostar mer, eller nike air hur? ** Obs! Jag vet att det finns många logistiska och affärsmässiga skäl till varför Nike prissätter som de gör, men säger inte det till Sneaker Twitter.

Tack och lov gjorde de och det senaste Halloween såg jag någon i en Forrest-dräkt med Cortez-skorna. Ja, någon bar dem faktiskt och försökte inte bara återförsälja dem på eBay när ordet fick ut att de skulle fördubbla eller tredubbla sitt detaljhandelsvärde. Air Jordan XX9 är en fantastisk artist på banan. Tyvärr utnyttjade Jordan Brand aldrig riktigt skoens prestandevävda överdelar som kan producera fotorealistiska [img]https://www.halmstadnojen.se/images/skor/nike air-172hux.jpg[/img] bilder ... förutom den en gång under NBA All-Star Weekend.

Pied de page des forums